اس ام اس منحرف کننده - اس ام اس+18


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394
بازدید : 2306
نویسنده : admin

مي خوام لبهات رو لبهام باشه,اما مادرم هميشه ميگه نوشابه با ني

____________________________________________________
به اندازه ي تخمام دوستت دارم
امضا : گل آفتاب گردون

____________________________________________________
يوااااااااااااااااااااااااااش
....
اوووووووووووووي
....
آخخخخخخخخخخخخ
...
فشار نده درد داره!
...
تف بزن يا ليزش کن
...
آيييييييييييييييييييييييي
....
کاش قبل عروسي نشونم مي دادي!
...
آيييييييييييييييييييييييي
....
بلاخره رفت تو!
....
چه انگشتر تنگي بود!

____________________________________________________
اگه گفتي اون چيه که هر چي پسرا ميبرن جلوتر ، دخترا بيشتر جيغ مي زنن ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
سوسک !

____________________________________________________
دستانش را دور کمرم حلقه کرد من را بقل کرد و با خودش به
اتاقش برد . لباسش را در اورد بعد کلاه من را بر داشت . لبهايه
تشنه اش را بر لبهايه من گذاشت کمي که گذشت احساسه
تهي بودن در من دست داد .وقتي که عطشش فرو کشيد من را
به گوشه اي پرت کرد. انجا بود که برهيه اولين بار احساسه تلخ
شکستن و خرد شدن به من دست داد.
خاطره اي از يک شيشه نوشابه

____________________________________________________
يادته اون دفعه اومدي دستمو گرفتي بردي يه جاي خلوت!
تندي شلوارت رو کشيدي پايين!!
منم هر چي آب داشتم ريختم لاي پات!
(برگي از خاطرات يک آفتابه!!)


________________________________________________ 

كيـ ... م رو تو ...ون شما گذاشتم
چرا انقدر تو منحرفي؟ بابا جواب صحيح اينا ميشه:
1.ف 2.خ




______________________________________________________



اول بوسش كن بعد بغلش كن بعد بخوابونش روتخت بعد لختش كن حالا پاهاشو بده بالا اينجوري پوشك بچه رو عوض كن




______________________________________________________

چيه ديگه نمي خواي بدي؟
توبه كردي؟ وقتي يه بار دادي ديگه نبايد جا بزني....
ديگه روزي حداقل يك بار رو بايد بدي
اين قانون اس ام اس بازيه !

______________________________________________________


بده بده بشين بده وايسا بده ل-خ-ت شو بده رو تخت بده زير ميز بده تو فقط به من sms بده.


_____________________________________________________




يه کار خوب برات پيدا کردم عزيزم، ربتي به رشتت نداره ها ولي درآمدش خيلي خوبه. توي شرکت ROB سازي هستش. بايد بري در هر خونه اي يه ROB بدي و بياي.




______________________________________________________




دوست دارم با تو بخوابم ؛ منو تو تنها با هم ؛من بي تو خوابم نمي بره ؛‌كجايي زير شلواري من!




______________________________________________________




آه ه ه ه ، آآآآي ، وااااي نکن ، واااااي تو رو خدا نکن نمي خوام خب ، آي اووووه واي نزن.
آخه چرا انقدر فکرت خرابه اين بنده خدا داشت آمپول مي زد.




______________________________________________________




فقط به درد رختخواب ميخوري,چقدر گرمي,دوست دارم لخت شم و تو روم باشي,دوست دارم با دستام همه جاتو لمس کنم!اي پتوي گلبافت




:: برچسب‌ها: :اس ام اس منحرف, پیامک منحرف, اس ام اس بی تربیتی, پیامک بی تربیتی, اس ام اس بی ادب ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورزشی-اطلاعات عمومی-اخبار کانال..جالبه! و آدرس tazevared23.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com